PANINI 4 koncepts.jpg

17 april 2015

Easyfood klar med nyt Panini-koncept

Sandwich sælger bedre, hvis de er frisksmurte og sunde.

Derfor har fødevarevirksomheden Easyfood skabt et nyt Panini-koncept, som er nemt at implementere og bruge for convenience-butikker, der ønsker at tilberede sandwich, mens kunden venter og selv kan bestemme indholdet.

Omdrejningspunktet er naturligvis Panini-brødet, der kan tilbydes på fire forskellige måder – varmet, grillet, fyldt eller som det er. Brødet, der er lige til at tø op og servere, kan fås med kød og ost, og derefter kan butikken selv bygge forskellige varianter med et lille udvalg af grøntsager, dips og dressing.

”Vi har udviklet to produkter i serien, og vi kan få næsten uendelig mange opskrifter ud af det. Det giver fleksibilitet og logistiske fordele at have nogle brødformater, der kan fungere som morgenmad, frokost, måltidsløsning og snack. Vi hjælper kunderne med smarte løsninger bygget op på konceptets præmisser mere end på produktet, og dét giver kunderne en kæmpe fordel,” forklarer Andreas Brok-Hartvig, Global Concept Manager hos Easyfood.

”Produkterne er udviklet til quick serve-segmentet, og smagsprofilerne er afstemt, så de er bredt appellerende. Produkterne er ligeledes designet til fleksible opvarmning for at imødekomme de mange forskellige tekniske setups, vi møder i markedet,” tilføjer han.

Læs mere om vores panini koncepter her: Business Concepts


Newsletter signup

Modtag vores nyhedsbrev og bliv inspireret

Our company is credit worthy according to Bisnode's credit assessment system that is based on a number of decision rules. This credit rating is updated on a daily basis, and always shows the current rating and date.