Medarbejderprofil

Vi er konstant på udkig efter de største talenter inden for de områder, vi dækker. Her på websitet finder du de ledige stillinger vi har netop nu, men finder du ikke et jobtilbud, der matcher dine ønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Vi besætter en del af vores stillinger fra vores database af uopfordrede henvendelser.

Vi lægger vægt på, at du har vist resultater, udviser energi, entusiasme, viljestyrke, og at du har lyst til at spille på netop vores hold.

Teamleder til lager

Drømmer du om et job, hvor du kan sætte dit eget præg på arbejdspladsen og samtidig jonglere med mange bolde? Så se her.

Easyfood A/S er kendetegnet ved en stærk kultur baseret på innovation, fleksibilitet og samarbejde. Easyfood producerer convenience produkter til både danske og udenlandske kunder i et dynamisk fødevaremarked. Virksomheden har egenproduktion i Kolding med ca. 160 ansatte og 300 mio. kr. i omsætning. En del af strategien hos Easyfood er hurtigt at kunne imødekomme nye krav og behov hos kunderne. Det kræver dygtige og dynamiske medarbejdere, der effektivt kan håndtere en fleksibel produktion.
 
Easyfood søger, til en nyoprettet stilling, en dygtig, proaktiv og erfaren teamleder til lager gerne med kendskab indenfor fødevarer. Vi søger en til at lede, udvikle og håndtere de daglige driftsopgaver, der forefindes på vores rå– og færdigvarelager. Du vil få ansvaret for den daglige ledelse af 4 faste medarbejdere, og får et tæt samarbejde med Easyfoods planlægning og disponering. Du vil få stor indflydelse på udviklingen i forhold til løbende at få struktureret, udviklet og tilpasset arbejdsprocesserne og ressourcerne for at kunne følge med Easyfoods vækst. IT er din stærke side, og du vil få mulighed for at skabe nye rammer på lagerne samtidig med, at du vil få ansvaret for at implementere et nyt scanningssystem inkl. den daglige drift af systemet og vedligeholdelse.

Dine primære arbejdsopgaver:      

  • Daglige ledelsesansvar for driften af rå– og færdigvarelageret
  • Ansvaret for at udvikle og skabe rammerne for det bedste flow ind i forsyningskæden
  • Du arbejder struktureret og holder fokus på, at fødevarelovgivningen overholdes og er medvirkende til at Easyfood fortsat er frontløber indenfor fødevaresikkerhed.
  • Kan Gå 100% ind i opgaven omkring implementering af nyt scanningssystem
  • Du indgår i et stærkt team, hvor fleksibilitet og samarbejde er nøgleord

Kvalifikationer:

  • Du har erfaring med ledelse, udvikling og daglig drift fra et lager
  • Du er stærk i IT-system, måske kendskab til NAV og har erfaring med implementering af scanningssystem, vedligehold og den daglige drift.
  • Du er god til at skabe resultater gennem mennesker
  • Du udviser fleksibilitet, selvstændighed og er kvalitetsbevidst i alle led
  • Du er god til at bevare overblikket, selv i pressede situationer med et godt humør
  • Du brænder for at deltage i den daglige drift og får alle ender til at nå sammen
  • Du har gyldig truck certifikat og behersker dansk i skrift og tale

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med stor indflydelse på det daglige arbejde
  • Gode personlige og faglige udfordringer
  • Ansættelse i en virksomhed i fortsat vækst
  • Sundhedsordninger og pension
  • Løn efter kvalifikationer

 

Stillingen er på 37 timer og ønsket opstart vil være den 01.04.2019.

 
Kan du se dig selv hos os?

Så send din ansøgning til sdp@easyfood.dk og mærk din ansøgning ”teamleder til lager” i emnefeltet. Der vil blive holdt samtaler løbende, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Sidste ansøgningsfrist er den 10.02.18

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Supply Chain Manager Jette Olsson på tlf. 26 34 61 29 eller mail jette.olsson@easyfood.dk

Uopfordret ansøgning

Send os din ansøgning elektronisk